جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۷ تیر ۳, یکشنبه

قیام سراسری ایران- اخبار اعتراضات تیرماه


این خبر و گزارش در حال تکمیل است...
درآخرین روز تیرماه شهرهای میهن درخیزش و اعتراض است


تظاهرات برازجان، جوانان با آتش زدن لاستیک جاده بوشهر- برازجان را بستند
از بامداد امروز یکشنبه ۳۱تیر۹۷ مردم به‌ویژه جوانان دلیر برازجان دوباره به پاخاستند و علیه بی‌آبی اعتراض کردند.
آنها با آتش زدن لاستیک جاده برازجان ـ بوشهر را مسدود کردند و ورودی شهر را بستند





گزارشاتی از تظاهرات و اعتراضات در تهران، مشهد،سمنان،شاهرود، دامغان و داراب

گسترش اعتراض معلمان و سوزاندن فیشهای حقوقی

جمع دیگری از معلمان و فرهنگیان از تهران، مازندران، اسلام‌آبادغرب، شهریار، رشت و چندین شهر و استان دیگر در همبستگی با دیگر معلمان و فرهنگیان سراسر کشور به کارزار به آتش کشیدن یا پاره کردن فیش‌های حقوقی پیوستند تا اعتراض خود را به افزایش نیافتن حقوق و به غارت رفتن دسترنج‌ شان از سوی آخوندهای دزد و غارت‌گر، نشان دهند.


تظاهرات و درگیری مردم کازرون با مأموران انتظامی و جان باختن یکی از معترضان

به‌دنبال تصمیم کارگزاران رژیم ایران و ارسال آب منطقه کازرون به بوشهر؛ امروز پنجشنبه ۲۱تیر ماه ۹۷؛ مزدوران و عوامل رژیم به دستور رئیس دادگاه چنارشاهیجان(دالکی) اقدام به پر کردن چاههای آب مردم کردند تا آب بیشتری به بو شهر بفرستند، این عمل مزدوران رژیم باعث شد اهالی به این کار اعتراض می‌کنند. در پی اعتراض مردم؛ مأموران سرکوبگر انتظامی وارد شده و با مردم درگیر شده و بسوی مردم معترض شلیک می‌کنند که بر اثر آن یکی از اهالی به نام ایمان احمدی؛ کشته می‌شود. گزارشها حاکی است که چند نفر دیگر نیز بر اثر این تیراندازی زخمی شده‌اند که حال یکی از مجروحان وخیم اعلام شده است.

خبرگزاری حکومتی ایرنا؛ نیز به این درگیری و کشته شدن یکی از اهالی توسط نیروهای سرکوبگر رژیم اذعان کرد.





















قلعه بابک، افزایش دستگیریها و جلوگیری از برگزاری مراسم هموطنان ترک
همزمان با مناسبت گردهمایی سالانه قلعه بابک و در ادامه باز داشت‌های گسترده به‌خصوص در استانهای آذربایجان و اردبیل عصر روز پنجشنبه دوازده تن از هموطنان ترک دیگر در شهرهای اردبیل، اهر، تبریز، خلخال و مشگین‌شهر بازداشت شدند، با احتساب این بازداشتها تعداد بازداشت‌ شدگان روزهای اخیر مناطق شمال غرب کشور به حدود ۶۰تن رسید.دستگیر شدگان به مکان نامعلومی منتقل شدند


مردم برازجان روز شنبه ۱۶تیر ۹۷ در اعتراض به بی‌آبی؛ به خیابانها آمدند و اقدام به راهپیمایی و تظاهرات کردند. تظاهر کنندگان سپس در میدان بیمارستان این شهر تجمع کردند و شعار مرگ بر دیکتاتور دادند آنها که تا پاسی از شب به تظاهرات خود ادامه دادند امام جمعه خامنه ای در این شهر را فراری دادند تظاهرکنندگان خشمگین برازجانشعار می‌دادند: دشمن ما همینجاست دروغ می گن  آمریکاست، دولت بی‌لیاقت نمی‌خوایم نمی‌خوایم و سوریه را رها کن فکری به‌حال ما کن


درگیری غرفه داران بازارچه گلشهر کرج با مأموران ضدشورش
صبح  امروز غرفه داران بازارچه گلشهر کرج وقتی با غرفه های سوخته مواجه شدند که توسط  شهرداری رژیم
به آتش کشیده شده بود؛ تظاهرات کردند و  با مأموران جنایت پیشه درگیر شدند 
رژیم آخوندی برای سرکوب وحشیانه غرفه داران، مأموران ضد شورش خود را به بازارچه گلشهر فرستاد 
غرفه داران زحمتکش که تمامی هست و نیستشان نابود شده است با هرچه در دست داشتند به مأموران ضدشورش حمله کردند 
تلاش رژیم برای پرده پوشی نقش خود در آتش زدن بازارچه گلشهر 
محمد یساولی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرج  مدعی شد عامل حادثه همچنان نامشخص است. 
وی گفت: کسبه بازار بیمه نبودند و بازارچه تخریب حدود 100 درصدی داشته است. 
رسانه های حکومتی مدعی شدند آتش سوزی براثر اتصالی سیمهای برق شدند. 
اما غرفه داران می گویند این اقدام کار شهرداری است  
معترضان می گفتند هم مغازه هایمان را آتش زدند و هم مأمور ضدشورش برای سرکوبمان می فرستند 
سابقه فشار رژیم آخوندی به غرفه داران گلشهر کرج
شهرداری رژیم در گلشهر مدتهاست که بر غرفه داران و دستفروشان محروم این شهر فشار می آورد و درصدد برچیدن بساط کسب و کار آنهاست. 
دستفروشان محروم کرج، ساعت 10 صبح روز شنبه 21فروردین 95 در مقابل ایستگاه متروی گلشهر، بار دیگر با مأموران سرکوبگر 
که قصد جمع کردن بساط آنها را داشتند، درگیر شدند و یکی از آنها را گوشمالی دادند و راهی بیمارستان کردند.
مأموران شهرداری که 5 خودروی مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی آنها را پشتیبانی می‌کردند، به دستفروشان 
حمله کرده و آنها را پراکنده کردند. مأموران سرکوبگر اجناس 5تن از دستفروشان محروم را مصادره و دو تن از آنها را دستگیر کردند. 
خاطرنشان می‌شود از ابتدای سال 95 این چندمین بار است که مأموران شهرداری به کمک مأموران
سرکوبگر نیروی انتظامی به دستفروشان محروم حمله و اموال آنها را غارت می‌کنند.




گزارشی از قیام خرمشهر
مردم خرمشهر برای درخواست  آب کشته شدند
این خلاصه ترین تعریف از ماجرای قیام خرمشهر در تیر۹۷ است

قیام مردم به ویژه جوانان خرمشهر که  روز جمعه  ۸تیر در اعتراض به بی آبی شروع شد
مردم در برابر مسجد جامع این شهر و فرمانداری رژیم دست به تظاهرات زدند و با دبه های خالی نمایش جمعه این شهر را به هم زدند تظاهرات تا پاسی از شب ادامه داشت.
خانم مریم رجوی با درود به مردم و جوانان به‌پاخاسته خرمشهر که تشنه آب و آزادی هستند، گفت: حکومت آخوندها دستاوردی جز قتل‌عام زندانیان و قتل‌عام محیط‌زیست نداشته و ندارد. 

خانم رجوی از مردم و جوانان شهرهای اطراف خواست برای رساندن آب به مردم خرمشهر با تمام توان تلاش کنند

مردم آبادان  از صبح امروز شنبه 9تیر97  در اعتراض به وضعیت وخیم آب و مشکلات آب آشامیدنی در این شهر و سایر شهرهای استان خوزستان؛ دست به تظاهرات زدند.
تظاهرکنندگان در حالی که پلاکارد‌هایی با عنوان «آبادان آب ندارد»، «آب شیرین حق مسلم ما است»،
«اگر آب قطع بشه آبادان قیامت میشه» در دست داشتند، از مقابل اداره آب و فاضلاب این شهر به سمت مرکز شهر لین یک احمد آباد دست به تظاهرات زدند . 
تظاهرکنندگان همچنین  شعار می دادند:
«آبادانی با غیرت حمایت حمایت»
«دشمن ما همین جاست دروغ می گن آمریکاست»
«اگر آب قطع بشه آبادان قیامت میشه»
«آب شیرین حق مسلم ما است»
«مسئولین بیشعور آب شور آب شور»

به دنبال حملة نیروهای سرکوبگر به مردم، جوانان خشمگین به رویارویی با مأموران برخاستند و با افروختن آتشهای پرحجم راه مزدوران را سدکردند و با پرتاب سنگ به مقابله پرداختند پاسداران وحشت زده با پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله تلاش کردند جوانان خرمشهر را متفرق یا دستگیر کنند، اما درگیری و جنگ و گریز تشدید شد و تا ساعتها ادامه یافت
 جوانان قیام آفرین خرمشهر با شعار مرگ بر خامنه ای و مرگ بر روحانی و فریاد آزادی آزادی به رویارویی با نیروهای ضدشورش ادامه دادند


بدنبال آن روز یکشنبه ۱۰ تیر (اول ژوییه) خانواده های بازداشت شدگان در مقابل نيروي انتظامي این شهر تجمع کردند و خواستار آزادی فرزندان و بستگان خود شدند.

به هنگام شب مردم و جوانان اهواز، آبادان، ماهشهر، کارون و خورموسی در حمایت از قیام خرمشهر، دست به تظاهرات زدند. 
جوانان اهواز۱۰تیر۹۷ در خیابان نادری تظاهرات کردند با شعار مرگ بر دیکتاتور؛ جانم فدای کارون؛ مردم خرمشهر تشنه هستند؛ آری آری به انقلاب؛ از قیام دلیرانه خرمشهر و آبادان حمایت کردند
تظاهرکنندگان شعارهایی به زبان عربی و فارسی می دادند و خشم خود را از یورش وحشیانه پاسداران به قیام کنندگان خرمشهر ابراز می کردند

همزمان با این تظاهرات، خانواده های دستگیرشدگان قیام خرمشهر زیر آفتاب سوزان ۵۰ درجه مقابل کلانتری تجمع کردند و خواستار آزادی فرزندانشان شدند
در خورموسی مردم با وجود حضور فشرده عوامل نیروی انتظامی با شعار جانم فدای خرمشهر؛ دست به تظاهرات زدند. 
در آبادان تظاهرات مردم در منطقه سلیچ به درگیری کشیده شد. نیروی سرکوبگر انتظامی این منطقه از آبادان را محاصره کرده است. عوامل گارد ضد شورش به طور فشرده روی پل ورودی شهر  مستقر شده و راهها را بسته اند و اجازه رفت و آمد به مردم نمی‌دهند.

در نخستین ساعات بامداد یکشنبه، خرمشهر حالت جنگی به خود گرفت  و شعله های آتش 
در خیابانها و محله های مختلف شهر دیده می شد و صدای شلیک گلوله به گوش می رسید 
جوانان قیام آفرین مناطقی از شهر خرمشهر را در اختیار گرفته و به رویارویی ادامه می دادند 
در فلکه الله خیابان نقدی جوانان با آتش زدن سطلهای زباله و جنگ و گریز به مقابله با ماموران جنایتکار  پرداختند . به دنبال تاریکی هوا   و تظاهرات شبانه قیام آفرینان، مأموران خامنه ای به سوی تظاهرکنندگان شلیک کردند  جوانان خشمگین شعار مرگ بر خامنه سر دادند
 آنها همچنین  شعار می دادند
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم 

در خرمشهر  مزدوران خیابان‌های اصلي شهر از جمله خيابانهاي منتهی به فلکه الله، چهار راه مطهري را مسدود کردند و با قطع برق پمپهای آب در مسیر کارون و بستن این پمپها مردم را از کشت شلتوک محروم کردند. چند تن از معتمدین شهر را  نیز بازداشت کردند

تجمع جوانان دلیر خرمشهر در شنبه شب مورد حمله سپاه پاسداران و گارد ضد شورش قرار گرفت. جوانان دلیر به‌رغم حضور فشرده انواع نیروهای سرکوبگر با سردادن شعارهای مرگ بر خامنه اي؛ مرگ بر «جمهوري اسلامي»؛ مرگ بر روحانی؛ توپ تانك فشفشه، آخوند بايد گم بشه؛ نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم؛ هيهات مناالذله؛ آب لجن؛ آب شور مسئولین بيشعور؛ به مقابله با آنها برخاستند حمله مزدوران به جوانان خشمگین به درگیری و نبردهای خیابانی و بزن و در رو کشیده شد که بر اثر شلیک مستقیم و پرتاب گاز اشک آور تعدادی مصدوم و شمار دیگری زخمی شدند. معترضان با دست خالی به مقابله پرداختند و به‌منظور سد کردن راه مزدوران لاستيك و سطل‌هاي زباله را به آتش کشیدند و گاز اشک‌آورهای پرتاب شده توسط مزدوران را به سوی آنها باز گرداندند. ساعات متمادی صدای رگبار گلوله فضای شهر را پوشانده بود. عوامل نیروهای سرکوبگر پل جدید خرمشهر را ویران کردند و برای زمینه سازی سرکوبهای بعدی مغازه ها و وسایل مردم را تخریب کردند. یک خودروي يگان ويژه ضد شورش مزدوران توسط جوانان خشمگین به آتش کشیده شد.
 عوامل اطلاعاتی و آدمکشان لباس شخصی رژیم شنبه شب و یکشنبه صبح در حمله به خانه های مردم در محله‌های مختلف شهر دهها تن را به‌طور خودسرانه بازداشت کردند.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، با درود به مردم و جوانان به پا خاسته خرمشهر و دیگر شهرهای استان خوزستان، تیراندازی به سوي مردم بیدفاع خرمشهر و به خاک و خون کشیدن تظاهرات حق طلبانه آنها را مصداق جنایت علیه بشریت توصيف كرد و خواستار اقدام فوري شوراي امنيت ملل متحد شد. وي عموم مردم ایران به ويژه جوانان دلیر استان خوزستان را به حمایت از قيام خرمشهر فرا خواند.

خبرگزاریحکومتی ایرنا ۱۱ تیر ۹۷، به تظاهرات خوزستان و درگیری جوانان قیام آفرین با مأموران ضدشورش در آبادان و به آتش کشیدن خودرو  آنها اعتراف کرد.  این خبرگزاری حکومتی روز دوشنبه نوشت:‌ «تعدادی از شهروندان آبادانی شامگاه یکشنبه در منطقه سلیچ غربی آبادان با ماموران انتظامی درگیر شدند.
ادامه


دوشنبه شب ۱۱تیر مردم سربندر در منطقه بازار صدوقی در حمایت از قیام مردم خرمشهر تظاهرات کردند. مردم شعار می دادند: « روح و جانم فدای تو ای خرمشهر».



پنجشنبه ۷تیر- پنجمين روز اعتصاب بازاریان تهران

روزپنجشنبه۷تیر(۲۸ژوئن)، بازارهاي طلافروشها، سبزه میدان، کفاش ها، پارچه فروش ها، آهن فروشان (شادآباد) و بازار سلطاني و بازار فروش لوازم يدكي و کسبه خيابان اميني، بازار بلورفروشان تهران ميدان و خيابان شوش، کسبه چهار راه سیروس در پنجمین روز  اعتصاب بازاریان از باز کردن مغازه های خود خودداری کردند. صبح پنجشنبه پاسدار حسین اشتری سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی در هراس از گسترش این حرکت اعتراضی و براي كنترل اوضاع به بازار رفته بود.  فضای خیابانهای جمهوری و لاله زار و چهار راه سیروس به شدت امنیتی است. تعداد زیادی از آدمکشان لباس شخصی در میان گارد ضدشورش هستند. گله هایی از نیروهای سرکوبگر به سمت بازار رفتند. آنها به شدت روي فيلمبرداري و استفاده از دوربين تلفن‌های همراه حساس هستند. 
ادامه اعتصاب در حالی است كه روز گذشته گارد ضد شورش و آدمکشان لباس شخصی و ديگر نيروهاي سركوبگر با آتش زدن اموال بازاریان و موتورهای مردم و ضرب و شتم شدید جوانان و دستگیری شمار زيادي از معترضان و با ايجاد جو رعب  وحشت تلاش كردند از ادامه اعتصاب و اعتراض جلوگيري كنند. صادق لاریجانی رئيس قضاييه آخوندها و جعفری دولت آبادی دادستان جنايتكار تهران عاملان «آشوبهاي» تهران و «اخلالگران در نظام اقتصادي» كشور را به برخورد قاطع و اعدام تهديد كردند. 
روزهای سه شنبه و چهارشنبه صدها تن از بستگان بازداشت شدگان با تجمع در مقابل زندان اوین خواستار آزادی فرزندان و بستگان خود شدند. مأموران رژيم مطابق روال همیشگی حضور این افراد در زندان را منکر می شوند و از پاسخگویی طفره مي‌روند 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷تیر ۱۳۹۷ (۲۸ژوئن ۲۰۱۸)


چهارشنبه ۶تیر ۹۷
در چهارمین روز اعتصاب بازاریان تهران اعتصاب به سایر شهرها گسترش یافت 
از جمله

اعتصاب بازار وکیل شیراز و پاساژ پاسارگاد در شهرستان دورود در استان لرستان و پاساژهای کرمانشاه


صادق لاریجانی سردژخیم دستگاه قضاییه رژیم آخوندی، روز سه‌شنبه پنجم تیرماه در سومین روز اعتصاب بازار و تظاهرات اعتراضی مردمی و در وحشت از گسترش این اعتراضها، عاملان «آشوبهای» تهران و «اخلالگران در نظام اقتصادی» کشور را به برخورد قاطع و اعدام تهدید کرد خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در ارتباط با اظهارات امروز آخوند لاریجانی مبنی بر اعدام و برخورد قاطع با معترضان گفت: این اظهارات هم ماهیت ضدانسانی لاریجانی و ولی‌فقیه‌اش خامنه‌ای و هم وحشت شدید آنها از قیام مردم ایران را بازتاب می‌کند

سه‌شنبه ۵تیر ۹۷ در سومین روز متوالی اعتصاب بازاریان تهران و تظاهرات مردم
گسترش تظاهرات و اعتصاب به سایر شهرها

بازار بزرگ تهران و راسته جواهرفروشها و طلافروشها امروز هم به اعتصاب خود ادامه دادند و حاضر به بازکردن مغازه‌های خود نشدند. تجمع و تظاهرات بازاریان و مردم رو به گسترش است.
در سرای ملی و سبزه میدان معترضان دست به تظاهرات زدند و به سوی مجلس رژیم راه پیمایی کردند. این اعتصاب به سرعت قسمتهای مختلف بازار در خیابان ناصر خسرو، بازارهای مقصود شاه،‌ زرگران، ساعت‌فروشان، قیصریه، پوشاک، آهنگران، پاساژ و بازار مشیر خلوت،مجتمع تجاری ایرانیان گسترش یافت.
در بازار طلافروشان و در خیابان لاله‌زار و در خیابان شوش حمله گارد ضدشورش به معترضان به درگیری کشیده شد معترضان در لاله‌زار برای مقابله با مزدوران چند سطل زباله و لاستیک را به آتش کشیدند و به مقابله با آنها پرداختند.
تلویزیونها و رسانه های بین اللملی اعتصاب بازاریان تهران و تظاهرات مردم از پوشش دادند:
از جمله تلویزیون سی ان ان، واشنگتن پست و فاکس‌نیوز، خبرگزاری آسوشیدتدپرس، رویتر ، بی بی سی جهانی، اسکای نیوز، بلومبرگ و..
بازتابهای رسانه های بین اللملی از اعتصاب سراسری بازاریان تهران 
لینک قسمت دوم بازتابها از سایت مجاهد
واشنگتن تایمز ۵تیر ۹۷در مقاله‌ای به قلم تاد وود به تظاهرات و اعتراضات چند روز اخیر مردم و بازاریان در تهران و برخی شهرهای دیگر پرداخته و علت تظاهرات و اعتراضات مردمی را در سیاستهایی صدور تروریسم و بنیادگرایی از یک سو و سرمایه‌گذاری کلان بر پروژه اتمی و موشکی سران رژیم فاسد ولایت فقیه دیده است.




شعار «رضا شاه روحت شاد» با اسکورت پلیس!
شماری از افراد که در جریان تظاهراتهای اخیر تهران شعار «رضا شاه روحت شاد» می‌دادند، از باند خامنه‌ای بودند که با اسکورت پلیس و آزادانه این کار را می‌کردند.

چهارم تیر
اعتصاب به سراسری بازار تهران
به آتش کشیدن کیوسک ,موتور  نیروی انتظامی و گوشمالی دادن آنها
با شعار های:
مرگ بر اصل ولایت فقیه

حکومت آخوندی نمی‌خواهیم
مرگ بر روحانی
مرگ بر خامنه ای
مرگ بر دیکتاتور
وای به روزی که مسلح شویم
توپ تانک فشفشه خامنه ای کشته شه
ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد
می میریم می میریم ایران رو پس می گیریم
نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران
در مقابل مجلس تظاهرکنندگان خشمگین یک موتور انتظامی را به آتش کشیدند. آنها همچنین شماری از مأموران ا نتظامی را گوشمالی دادند
در چهار راه استانبول تهران جوانان با مأموران سرکوبگر درگیر شدند
از پل چوبی تا میدان شوش اکثر مغازه ها بسته و به اعتصاب بازاریان تهران پیوسته اند.
 حوالی ظهر صدای تیراندازی پراکنده در همین منطقه بگوش می رسید.
در بازار مبل تهران تظاهرکنندگان  شعار می دهند: مردم چرا نشستین ایران شده فلسطین

ادامه دارد

در ساعتهای پایانی دوشنبه شب چهارم تیر ماه، مردم و جوانان شجاع تهران پارس و خاک سفید در شمال شرق تهران به خیابانها ریخته و علیه رژیم آخوندی و سیاستهای چپاولگرانه و سرکوبگرانه‌اش دست به اعتراض زدند. آنها از جمله شعار می‌دادند مرگ دیکتاتور، ایران شده فلسطین، یک اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه. 
جوانان با بستن خیابانها و روشن کردن آتش به مقابله با نیروهای سرکوبگر پرداخته و از ورود آنها به مناطق تظاهرات جلوگیری می‌کنند.

خانم مریم رجوی عموم کسبه، اصناف و بازارایان را به حمایت از بازاریان معترض فراخواند
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با درود به خیزش بازاریان غیرتمند در اعتراض به گرانی و فساد و چپاول سرمایه‌های ملت ایران توسط رژیم آخوندی، عموم اصناف، کسبه و بازاریان در سراسر کشور را به حمایت و پیوستن به بازاریان معترض فراخواند. وی گفت: بحران ارزی و گرانی بی‌سابقه که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران را کمرشکن کرده حاصل سیاستهای فاشیسم دینی حاکم از ابتدا تا کنون است که سرمایه‌های مردم ایران را در سرکوب داخلی و پروژه‌های ضد ملی اتمی و صدور تروریسم و ارتجاع و جنگ‌افروزی در سوریه، عراق، یمن و لبنان و دیگر کشورهای منطقه به هدر داده و یا توسط سرمداران فاسد و تبهکارش چپاول شده است. سیاستهایی که موجودیت و منافع همه باندهای این رژیم به آن گره خورده است.

مردم ایران در قیام سراسری دیماه گذشته با شعار مرگ برخامنه‌ای- روحانی بر این حقیقت تأکید کردند که ریشه همه مشکلات اقتصادی، اجتماعی امروز ایران ریشه در نظام منحوس ولایت فقیه دارد که طی چهار دهه صنعت و کشاورزی و سرمایه‌ها و پشتوانه‌های ملی و مالی ایران را به باد داده و محیط‌زیست کشور را نابود کرده است.








سوم تیر

خبر فوری -تظاهرات کسبه و بازاریان در تهران
در پی بالا رفتن قیمت دلار به مرز ۹هزار و قیمت سکه طرح امامی از ۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان
هزاران تن از مردم تهران در اعتراض به گرانی دست به راهپیمايی و تجمع زدند مردم شعار میدادند
سوریه رو رهاکن فکری به حال ما کن
دلار ۱۰تومانی نمیخوایم نمیخوایم
مردم در پاساژ به صورت جمعی حرکت کرده و با شعار «اعتصاب  اعتصاب» و «ببندش ببندش» سایر کسبه را تشویق به اعتصاب می‌کنند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر