جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ مرداد ۲۷, جمعه

ایران- کابینه روحانی عصاره قتل وجنایت۳۸ساله سرجمع قاتلان و شکنجه گران قتل عام۶۷جنایتکاران و تروریست ها

پاسدار امیر حاتمی وزیر دفاع کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه در جلسه معارفه خود از سپاه و به‌ویژه سرکرده نیروی تروریستی قدس حمایت کرد.
رسانه‌های رژیم گزارش دادند:‌ «امیر حاتمی در مراسم معارفه با تأکید بر حمایت از محور مقاومت به‌ویژه قاسم سلیمانی گفت: حمایت‌های همه‌جانبه‌ از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی در حوزه‌های پدافندی، موشکی و دریایی و مرزبانی و سایر حوزه‌های حائز اهمیت با قدرت ادامه خواهد یافت»

کابینه دوم، کابینه شقه، گسستگی و بحران و تنزل سیاسی روحانی (گفتگو با محمدعلی توحیدی)
کابینه دوم، کابینه شقه، گسستگی و بحران و تنزل سیاسی روحانی (گفتگو با محمدعلی توحیدی)
سؤال: این هفته شاهد بودیم که بحث کابینه دوم آخوند روحانی در مجلس رژیم مطرح بود. خود روحانی شایعه‌یی مبنی بر این‌که خامنه‌ای در مورد تعیین وزرا فشار آورده را هم مطرح کرد و هم خودش تکذیب کرد. سؤال این است که واقعیت چیست؟
یشتر بخوانید

کابینه روحانی، جوشش تضادها در اولین روز رأی اعتماد
ر اولین روزی که دولت جدید آخوند روحانی از مجلس ارتجاع به‌اصطلاح «رای اعتماد» گرفت بلافاصله در درون باند خودش جنگ قدرت برای سهم‌خواهی بار دیگر جرقه زد و گوشه‌های جدیدی از هم کاسه‌گی روحانی و باند خامنه‌ای را برملا کرد. زیبا کلام مهره باند موسوم به اصلاح‌طلب در روزنامه حکومتی آرمان نوشت: «رأی نمایندگان مجلس، رأیی سیاسی برای به حاشیه‌راندن یک جناح سیاسی بود. رأی‌ندادن به بیطرف، یعنی رأی‌ندادن مجلس دهم به جریان اصلاحات و شکست او به‌منزله شکست اصلاح‌طلبان است. بی‌طرف بارزترین چهره اصلاح‌طلب در میان ۱۷گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور بود. از هرجهت که عدم رأی اعتماد به بی‌طرف تحلیل شود، این موضوع نماد شکست اصلاحات در مجلس دهم است، چرا که اصول‌گرایان مصمم بودند به اصلاح‌طلبان رأی ندهند و آنها را از کابینه حذف کنند و در این مسیر موفق بودند.» (آرمان-۳۰مرداد)

اذعان وزیر دفاع کابینه دوم آخوند روحانی به همدستی با بشار اسد در کشتار مردم سوریه
زیر دفاع کابینه دوم آخوند روحانی، بسیجی جنایتکار امیر حاتمی، در مجلس آخوندی بر همدستی با بشار اسد در کشتار مردم سوریه و سرسپردگی به نیروی ترریستی قدس و سرکرده خونخوار آن تأکید کرد:
تلویزیون شبکه خبر رژیم- 25مرداد 95: با توجه به قانون محکمی که مجلس محترم در مقابله با تحریمهای آمریکا مصوب کردند، بلاتردید حمایت از جبهه مقاومت و رکن رکین مقاومت یعنی نیروی قدس و برادر عزیزم سردار سرلشگر قاسم سلیمانی که افتخار همه ما است، در این عرصه پیگیری خواهد شد


کابینه جدید روحانی، ذخیره بحرانها!
از روز سه‌شنبه (24مرداد) مجلس ارتجاع بحث و بررسی یا در واقع جنگ و جدال بر سر کابینه جدید روحانی و دعوای سهم‌خواهی باندها از دولت را، شروع کرده است. دامنه دعوا، فراتر از مجلس ارتجاع، رسانه‌های حکومتی و همه تریبونهای رسمی و غیررسمی را هم در برمی‌گیرد و طی آن، از ناکارآمدی دولت تا ساختار معیوب نظام ولایت تا به‌گل نشستن کشتی اقتصاد، تا بن‌بست برجام و مسأله زنان و تنوعات قومی و مذهبی و تا سایر بحرانهای رژیم، مطرح شده است که می‌تواند تصویری از بن‌بستهای همه‌جانبه نظام به‌دست دهد.
بیشتر بخوانید
تأکید روحانی، وزیران او و مجلس آخوندی بر سرکوب، صدور تروریسم و دخالتهای تجاوزکارانه
تأکید روحانی، وزیران او و مجلس آخوندی بر سرکوب، صدور تروریسم و دخالتهای تجاوزکارانه
در جریان گرفتن رأی اعتماد برای محمود علوی وزیر مافیای اطلاعات کابینه روحانی، مقامات رژیم به نقش اطلاعات نظام ولایت فقیه در صدور تروریسم و دخالتهای جنگ‌افروزانه و تجاوزکارانه در سوریه و عراق اعتراف کردند.
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آخوندی با اذعان به دخالتهای جنایتکارانه رژیم آخوندی در منطقه گفت آنچه در سوریه، عراق، لبنان و همه منطقه اتفاق افتاد «نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران یک تنه حریف همه قدرتهای بزرگ دنیاست».
عزیز اکبریان نماینده مجلس از باند خامنه‌ای گفت: به‌عنوان کسی که ۲۷سال در سپاه بوده می‌گویم: «ما دشمنانمان را باید در خارج از مرزها زمین‌گیر کنیم که وزارت اطلاعات با همکاری سپاه موفق به این امور شده است».


کابینه روحانی آیینه تمام نمای رژیمی زن‌ستیز!
پس از معرفی کابینه روحانی به مجلس ارتجاع شاهد اظهار مخالفت از سوی کارگزاران خود رژیم علیه مسأله عدم حضور زنان در این کابینه بودیم.
قبل از هر بحثی حول موضوع اخص زنان لازم است توجه شود که عناصر تشکیل دهنده این کابینه چه کسانی هستند؟ پاسخ این سؤال به بهترین و کاملترین وجه در اطلاعیه مقاومت ایران که در 18مرداد 96یعنی یک روز بعد از معرفی کابینه روحانی به مجلس ارتجاع صادر شد، داده شده است. در این اطلاعیه آمده است: «کابینه‌ای که حسن روحانی در روز ۱۷مرداد به مجلس رژیم ارتجاع معرفی کرد، مشتی پاسدار، گروگانگیر، جلاد و شکنجه‌گر هستند که بیشترین نقش را در جنگ، سرکوب، قتل‌عام و صدور تروریسم و بنیادگرایی و کشتار مردم منطقه داشته‌اند»
این موضوع آن‌قدر واضح و غیرقابل پنهان سازی است که حتی روزنامه‌های خود رژیم هم نوشتند که این کابینه اطلاعاتی ـ امنیت است.
به‌راستی انتخاب اعضای این کابینه با این ترکیب؛ برآمده از چه نیازی و ناشی از چه ضرورتی برای رژیم است؟ چون وجه اطلاعاتی ـ امنیتی کابینه آخوند روحانی باندهای رژیم را هم نگران پیامدهایش برای رژیم از زاویه فعالتر کردن اعتراضات و خیزشهای عنصر اجتماعی کرده است.
بیشتر بخوانید



علیرضا آوایی، که به‌جای آخوند جلاد پورمحمدی به‌عنوان وزیر دادگستری در کابینه دوم روحانی معرفی شده، در اعتراف به سوابق جنایتکارانه‌اش گفت:

علیرضا آوایی (تلویزیون شبکه خبر رژیم – 25مرداد 96): تاکنون چه در کسوت دادستان و رئیس کل دادگستری در شش استان و قاضی دادگاه عالی انتظامی قضات و متعاقب آن در جایگاه رئیس سازمان ثبت احوال کشور و همین‌طور در مسئولیت رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور که مورد اعتماد علی الدوام مسئولان ارشد نظام و در خدمتگذاری به مردم عالی مقدار قرار گرفته‌ام.

سفیر لینکلن بلومفیلد: عاملان قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در کابینه روحانی حضور دارند
سفیر لینکلن بلومفیلد، در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت:‌ «رژیم ایران بوضوح تلاش می‌کند توافق اتمی را تقریباً به مانند یک گروگان مورد استفاده قرار دهد تا که مانع هر واکنشی از جانب آمریکا یا هر کشور دیگری علیه تجاوزاتی شود که در عراق، و سوریه و یمن و سایر نقاط در خلیج‌فارس یا در سرکوب داخلی انجام می‌دهد».


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر