جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۶ آبان ۲, سه‌شنبه

ایران-گزارشهای تکمیلی از رویارویی مردمی با رژیم ضدایرانی ولایت‌فقیه پاسارگاد -۷آبان ۱۳۹۶ + فیلم وپیام خانم مریم رجوی


درود به‌‌هموطنان شجاعی که رودروی رژيم آخوندی از شهرهای مختلف برای بزرگداشت کورش کبیر به‌طرف پاسارگاد روانه شدند.
حركت گسترده مردم به‌سوی پاسارگاد و مقابله ترس‌‌آلود ملاها، شکنندگی رژیم‌ در مقابله با مردم و حتميت سرنگونی آنرا مهر ميكند
هفتم آبان ۹۷ حرکت بسوی پاسارگاد

لینک کلیپها از گزارشهای تکمیلی از رویارویی مردمی با رژیم ضدایرانی ولایت فقیه در پاسارگاد و اقدامات سرکوبگرانه دیکتاتوری آخوندی در هراس از تجمع مردم.

واکنش جنون آمیز سپاه پاسداران و دیگر نیروهای سرکوبگر به تجمع مردمی در پاسارگاد
ژیم ضدبشری و ضدایرانی آخوندی امسال نسبت به برگزاری تجمع ۷آبان و مراسم گرامیداشت سالروز تولد کوروش کبیر واکنشی جنون آمیز داشت. تمامی ارگانهای سرکوبگر به‌ویژه سپاه پاسداران از توسل به هیچ ترفند سرکوبگرانه‌یی برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و جلوگیری از شکل‌گیری تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد ابا نکردند.
برخی از این اقدامها به شرح زیر است:‌

وحشت آخوندها از تجمع بزرگ مردم در پاسارگاد و اقدامات سرکوبگرانه گسترده برای ممانعت از آن
تلاش هموطنان دلیر برای تجمع در روز ۷آبان در پاسارگاد، فاشیسم دینی حاکم بر ایران را سخت به وحشت انداخته و از مدتها پیش نیروهای سرکوبگر را برای مقابله با آن بسیج کرده است.

مانورهای نظامی و اقدامات سرکوبگرانه گسترده پاسداران برای مقابله با تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد
رژیم ضدبشری و ضدایرانی آخوندی در وحشت از تظاهرات و تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد در سالروز تولد کوروش کبیر به مانورهای نظامی و اقدامات گسترده سرکوبگرانه در شهرهای مختلف استان فارس به‌خصوص شهرها و مناطق اطراف پاسارگاد مبادرت کرده است.
پاسداران و نیروی انتظامی در پاسارگاد و شهرهای اطراف به‌طور عملی حکومت نظامی برقرار کرده و همه جاده‌ها و راههای اصلی و فرعی منتهی به پاسارگاد، حتی جاده‌های روستایی را بسته و از حرکت خودروها به سمت پاسارگاد جلوگیری کرده و آنها را بر می‌گردانند.
بیشتر بخوانید


 برپایی صدها پست بازرسی در جاده‌های اصلی و فرعی پاسارگاد و بازداشت شمار زیادی از مردم
مردم شهرهای مختلف کشور رو در روی رژیم آخوندی و به‌منظور نمایشی از وحدت ملی علیه رژیم ضدایرانی و ضد ملی ولایت فقیه از روز جمعه ۵آبان ماه به‌منظور گرامیداشت کوروش کبیر به مقصد پاسارگاد حرکت کردند. سران رژیم در هراس از تبدیل این تجمع به خیزشی علیه نظام آخوندی از چند هفته پیش به اقدامات سرکوبگرانه و گسترده‌یی دست زدند تا از این حرکت اعتراضی جلوگیری نمایند. این اقدامات از هفته گذشته و به‌ویژه طی سه روز اخیر شدت بی‌سابقه‌یی یافته است:
۱-برای جلوگیری از ورود مردم به محوطه پاسارگاد، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و لباس‌شخصی‌ها، از استانها و شهرهای مجاور به استان فارس و شهرها و مناطق اطراف پاسارگاد سرازیر شده و جاده‌های منتهی به شهرهای نزدیک پاسارگاد را به‌شدت کنترل می‌کنند. به همین خاطر جمعیت انبوهی در نقاط مختلف بازرسی تجمع کرده‌اند.


صبح روز سه‌شنبه دوم‌ آبان 96 کارمندان پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در اعتراض به روشن نبود امنیت شغلی خود مقابل دفتر مرکزی این واحد پالایشگاهی در تهران تجمع کردند. هم‌چنین کارگران شرکت حمل ونقل خلیج‌فارس در ادامه تجمعی که روز دوشنبه در مقابل وزارت کار رژیم در تهران برپا کرده بودند روز سه‌شنبه نیز در مقابل ساختمان فرمانداری رژیم در اسلامشهر پی گیر مطالبات عقب‌افتاده خود شدند.
روز سه‌شنبه هم‌چنین عده‌یی از ناظران کشاورزی در اعتراض به بی‌تفاوتی رژیم برای استخدام و تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.
در تهران پرستاران بیمارستان موسوم به امام در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب‌افتاده خود در این بیمارستان تجمع کردند.
کارگران شهرداری کرمانشاه صبح روز سه‌شنبه (دوم آبان ماه) در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب‌افتاده مقابل ساختمان استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
در طبس صبح روز سه‌شنبه کارگران پیمانکاری معدن پرورده مقابل ساختمان فرمانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.

هم‌چنین کشاورزان شادگان، کشاورزان بیارجمند در سمنان، کارگران شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی در سمنان روز دوشنبه اول آبان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
روز دوشنبه همزمان با تظاهرات غارت شدگان در مقابل مجلس ارتجاع غارت‌شدگان در مشهد و کرمان نیز تجمع اعتراضی برگزار کردند
مریم رجوی بادرود به خيزش هموطنان غارت‌شده در تهران و شهرهای مختلف به‌حمایت عمومی از تحصن‌ها، اعتراض‌ها و تظاهرات حق‌طلبانه آنان فراخواند
  
مریم رجوی با درود به خيزش هموطنان غارت‌شده در تهران و شهرهای مختلف به‌حمایت عمومی از تحصن‌ها، اعتراض‌ها و تظاهرات حق‌طلبانه آنان فراخواند

مریم رجوی با درود به خيزش هموطنان غارت‌شده در تهران و شهرهای مختلف به‌حمایت عمومی از تحصن‌ها، اعتراض‌ها و تظاهرات حق‌طلبانه آنان فراخواند
مریم رجوی با درود به تظاهرات دلیرانه امروز در تهران و خيزش عموم هموطنانی که در سراسر كشور اندوخته‌هایشان توسط مؤسسات وابسته به‌خامنه‌ای و سپاه پاسداران و با همدستی دستگاه‌های دولتی چه در زمان روحانی و چه قبل از آن به‌يغما رفته است، گفت:‌ شعارهای شجاعانه تظاهرات امروز علیه روسای قضاییه و مجریه و قوای سركوبگر انتظامی و امنیتی آخوندها، شعله‌یی از تمایل عمومی برای به‌زیر کشیدن نظام منحوس ولایت فقیه است.


وی با اشاره به شعارهای مردم که فرياد می‌زدند؛ دزدی‌ در این رژیم نهادینه شده است، افزود:‌ دزدی نهادینه در کنار آدم‌کشی نهادینه و جنگ‌افروزی نهادینه پایه‌های این حکومت پوسیده است و سر رشته تمام این تبهکاری‌ها در بیت‌العنکبوت ولایت فقیه و در دست شخص خامنه‌ای است و تا اين رژيم بر سر كار است نه دزدی‌های نجومی پايان می‌پذيرد و نه فقر و بيكاري و اوضاع فاجعه بار اقتصادی.
مریم رجوی

خامنه‌ای از چپاول مردمی که در فقر می‌سوزند و به‌فروش اطفال خود یا اعضای بدن خود رو آورده‌اند و از خون‌های به‌ناحق ریخته فرزندان ملتی که تشنه آزادی است، ثروت عظیمی در ستاد اجرایی فرمان خمینی دجال و در آستان قدس یا تعاونی‌های سپاه و بسیج و بنیاد ضدمستضعفان گرد آورده و اداره آن را به مسئولان قتل‌عام زندانیان سیاسی و ديگر سردژخيمان رژيم آخوندی سپرده است.
مریم رجوی عموم هموطنان به‌ويژه جوانان در سراسر ايران را به‌حمایت از هموطنان غارت‌شده و ديگر اقشار محروم و تحت ستم و اعتراض‌های حق‌طلبانه آن‌ها و تلاش برای گسترش آن فرا‌خواند.
دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران اول آبان ۱۳۹۶(۲۳ اكتبر ۲۰۱۷)
مریم رجوی
فاکس نیوز: مریم رجوی از جوانان ایران خواست به حمایت از اعتراضات برخیزند
فاکس نیوز اول آبان 96 در پایگاه خبری خود گزارشی از گسترش اعتراضات مردمی در ایران درج کرد. فاکس‌ نیوز نوشت:‌ مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی که (دوشنبه) منتشر شد گفت شعارهای شجاعانه در تظاهرات و گردهمایی امروز که مسئولان قضایی و مجریه این رژ‌یم علاوه بر نیروی سرکوبگر دولتی و نیروهای اطلاعاتی را هدف قرار داد، منعکس‌کننده خواست مردم برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی آخوندهاست

مردم ارومیه دوشنبه شب 1 آبان

مردم ارومیه دوشنبه شب 1 آبان در اعتراض به تعرض به دانش‌آموز 12ساله مدرسه دخترانه راه شهدا، به دو مدرسه دیگر حمله کردند و خساراتی به آن وارد کردند. در ادامه این اعتراضات جوانان خشمگین و معترض شب گذشته پایگاه بسیج ضدمردمی در مسجد قدس در این منطقه را به آتش کشیدند. 

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران ۲۴ مهر ۱۳۹۶
درباره پیام مریم رجوی به متحصنین و تظاهركنندگان در شهرهای مختلف به‌خصوص هزاران تظاهركننده در روز یكشنبه در تهران كه اموالشان توسط موسسات و بنیادهای وابسته به سپاه پاسداران، قوه قضائیه، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های حكومتی به سرقت رفته است،



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر