جستجوی این وبلاگ

۱۳۹۹ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

اوجگیری بحران کرونا و حران سرنگونی و تشبثات رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران



مردارها و کلاغها –مطلبی از زندانی سیاسی مهدی فراحی شاندیز 

در میان فشردگی رنج زندان و شکنجه و کرونا، در میان حجم انبوه بوقهای نفرت‌آفرین تلویزیون و مطبوعات حکومتی، وقتی به غار غار کلاغ‌های لجن‌خوار برخوردم از این میزان تباهی و دریدگی انگشت به دهان شدم.

در میان همهمه زندانیان بخت‌برگشته زندان مرکزی، در قیل و قال درد و دود و اعتیاد و دعوا و خون‌ریزی و شکنجه و مرگ در اینجا اما من داشتم به سهم خود به این اندیشه می‌کردم که جریان چیست؟
و به یاد شاملوی بزرگ می‌افتم: 


قسمتی از برنامه ارتباط مستقیم ارتباط مستقیم با سیمای آزادی ۱۱خرداد
صحبتهای آقای محمد علی توحیدی
پیروزی استراتژي کانونهای شورشی دلیل انتخاب مجلس انقباضی

افسار گسیختگی تلویزیون حکومتی علیه مسعود رجوی


هل من مزید و طلبکاری باندهای هار فاشیسم دینی از وزیر اطلاعات به‌دنبال تمام‌سوز شدن مزدوران پیشانی سیاه


آخر مگر نمی‌بینیم که چگونه مسعود رجوی پیاپی خطاب به جوانان پیام می‌دهد، از قرآن و نهج‌البلاغه گزیده می‌آورد به آموزش‌هایش نگاه کنید! از تمامی آنها بوی باروت به مشام می‌رسد از لابلای سطور فریبنده تفسیر قرآنش، قبضه‌های کلاشینکف دیده می‌شود این که وزیر محترم اطلاعات با کارهای شبانه‌روزی خود برخی توابین منافقین مانند سلطانی، خدابنده، عزتی، حسینی، یغمایی، کریمدادی، مصداقی، پورحسین را استخدام کرده با انرژی‌گذاری کلان و البته تأمین مالی توابین را به رویارویی روانی با خود مجاهدین می‌کشاند، بسیار عالیست اما آیا کافیست؟ این‌که آقای اسماعیلی خبر دستگیری دو دانشجوی نخبه منافق صنعتی شریف را اعلام می‌کند بسیار قابل قدردانی است اما کافیست؟ کافی نیست به همان علت که در نهایت خود مقام معظم رهبری زنگ‌های خطر اندیشه التقاطی را به صدا درآوردند


 نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم; زمان برای عدالت فرا می‌رسد - طاهر و احسان اقبال

اعلام آمادگی می‌کنیم تا در برابر هر دادگاه شهادت بدهیم که در سال‌های پایداری مجاهدین در اشرف و لیبرتی، عاطفه اقبال چه نقش فعالی در اعمال شکنجه‌های روانی علیه مجاهدین اشرفی ایفا کرد؛ تا آنجا که در نقش سیصد و بیست و یکمین بلندگوی وزارتی – نجاستی هماهنگ با سفارت رژیم و نیروی تروریستی قدس و وحوش آن در دولت دست‌نشانده ولایت فقیه در عراق فعالیت می‌کرد.
هرزه‌خواری در چراگاه ارتجاع علیه مقاومت
 پیروزی نور بر تاریکی و جهالت
 مقاله ای ازدکتر بهروز پویان، کارشناس علوم سیاسی از تهران

مسعود رجوی شاخص عصر ماست. میزان الحراره و قطب نمای جهت‌گیری انسانی در زمانه‌ٔ تفوق بربریت و به مسلخ بردن فضیلتهای انسانی است. از آن‌گونه متر و مقیاس‌ها که مفصل تاریخ اند. فصل دو محور تاریخی و نقطه‌عطف تحولات به‌شمار می‌روند. محور آینده هر چه که باشد با این شاخص سازمان می‌یابد. طرفه آن که این شاخصها اعتبار خود را نه با هیاهوی شومن ها و بوق های تبلیغاتی، که با پذیرش و تحمل آگاهانه‌ٔ مصائب و آوار اتهامها کسب می‌کنند. مسعود رجوی خود به تنهایی اثبات این مدعاست. طوفان حوادث و هجمه‌های بی‌شرمانه را به جان خرید تا چند نسل را از زیر دست و پای حاکمیت ارتجاع و بربریت بیرون بکشد و به آنها مسیر شرافت انسانی را نشان بدهد. و این برای سلطه‌ٔ رذیلتهای مادون انسان، تهدیدی بزرگ و گناهی نابخشودنی است. اما مسعود بر نقش تاریخی‌اش ایستاد تا با کنش و منش خود اعتبار بخش مناسبات انسانی خارج از سلطه‌ٔ بربریت باشد. مجاهدین و تمام کسانی که طی سالها به خط و آرمان مسعود رجوی پیوستند، نه منت گذار، که منت پذیرند. این از خوش اقبالی آنان است که در زمانه‌ای که بربریت ارتجاعی می‌رفت تا با امداد های جهانی از شرق و غرب عالم، خود را برای دیر زمانی مرگ زا تحکیم بخشد، مسعود با پذیرش مسئولیتی جان‌فرسا با آموزه‌ها و عملش راه خروج از مناسبات ارتجاعی و ضدانسانی را به آنان نشان داد تا اگر ارزشهای این مسیر را با همه‌ٔ سختی‌اش و مسئولیت هایش بدانند، می‌توانند خود را با نقطه بلوغ انسانی تنظیم کنند.
بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی از بندرسته زندانهای خمینی در مورد یاوه‌گویی‌های ایرج مصداقی
این بیانیه نخستین بار در ۱۵خرداد ۱۳۹۲ توسط شماری از زندانیان منتشر و سپس به امضاها افزوده شده است. زندانیان روان‌شاد: بابک امانی، بهادر پرویزی، عزیز چوپانی، معصومه جوشقانی، سونا دادگر و یحیی گل‌چشمه در شمار امضاکنندگان بیانیه بودند.


مقاله مینا انتظاری: درد بی درمان!

به تجربه دریافته ایم که هر زمان وضعیت «جمهوری اسلامی» در داخل و خارج از کشور، شکننده و منزوی تر میشود، ارکستر بدآهنگ وزارت اطلاعات ملایان، ساز خود را بر علیه اپوزیسیون برانداز رژیم و بخصوص سازمان محوری آن یعنی مجاهدین خلق، گوش خراش تر کوک میکند و این داستان تکراری، سالهاست که ادامه دارد.

برنامه «آفساید ۲خرداد۹۹– ترس خامنه ای  از دشمن


برنامه «آفساید ۱۸اردیبهشت۹۹– طنز انجمن نجات ولایت 


منتخب برنامه آفساید 

کلیپهای منتخب شده از صبحتهای برادرمجاهد ابوالقاسم رضایی
               برنامه ارتباط مستقیم با سیمای آزادی۲۸اردیبهشت۹۹

رضا پهلوی گزینه مزدورتشنه بخون ایرج  مصداقی
برادرمجاهد ابوالقاسم رضایی

پاسخ به اراجیف مزدور تشنه بخون ایرج مصداقی
 در مورد دستگیر نشدن کانونهای شورشی مجاهدین 

سوزش مزدوران خودفروخته وزارت اطلاعات رژیم ولایت فقیه از برنامه
«ارتباط مستقیم» با سیمای آزادی۲۱اردیبهشت۹۹

افشاگری مزدوران خود فروخته داخل کشوری و خارج کشوری 

افشاگری در مورد کتاب وزارت اطلاعات به نام استراتژي و دیگر هیچ

بحران سرنگونی و تشبثات رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران
بدنبال شکست اقدامات تروریستی‌ فاشیسم مذهبی ولایت فقیه در آلبانی 
علیه مجاهدین، با افزایش بحران کرونا و سرنگونی رژیم وامانده تنها راه چاره را در زدن به مقاومت و مجاهدین در اشرف۳ می بیند از این رو، ‌بار دیگر با پوشش خانوادگی و دیدار خانوادگی می‌خواهد شانس خود برای درهم شکستن برج و باروی مرزبندی‎‌های سیاسی و امنیتی مجاهدین آزمایش کند.
این بار موضوع از یک طوماربا۸۰۰۰هزار امضا از مزدوران خود فروخته تحت عنوان خانواده است 
 بدنبال این افتضاح سلسله ای افشاگری از سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران در برنامه «ارتباط مستقیم» همچنین آفساید پخش شد
در این پست تلاش میکنم تمامی برنامه ها و همچنین اسناد و منابع در رابطه با این افشاگریهای مقاومت را گردآوری و اطلاع رسانی کنم

تلاش اطلاعات‌آخوندی برای بازگشایی سیرک‌مزدوران‌ارتجاع در اشرف۳ تحت‌عنوان خانواده‌مجاهدین وپاسخ کوبنده خواهر مجاهد اکرم حبیب‌خانی به دنبالچه‌های اطلاعات بدنام ولایت کرونا زده

سند شماره ۶
نامه خواهر مجاهد اکرم حبیب‌خانی به مشاور حقوقی
۲۳ دی ۱۳۹۷

در روزهای  ۲۱ و ۲۸اردیبهشت ماه در برنامه ارتباط مستقیم با سیمای آزادی  «بحران سرنگونی و تشبثات رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران» مورد بحث و بررسی قرار داد.

صحبتهای خواهر مجاهد اکرم حبیب خانی

در برنامه دوم ارتباط مستقیم که بیش از ۵ساعت ادامه پیدا کرد گزارشها و اسناد روشنگر و افشاکننده‌یی از ارگانها، تبلیغات و لجن پراکنیها و اعترافات مزدوران وزارت اطلاعات در خارج کشور هم‌چون ایرج مصداقی و اسماعیل یغمایی پخش شد که حجم عظیم تبلیغات رژیم آخوندی علیه مجاهدین را به نمایش می‌گذاشت.
هموطنانمان نیز در تماسهای خود ضمن ابراز انزجار از لجن‌پراکنیهای این مزدوران و سیاست‌های شکست‌خوردهٔ شیطان‌سازی رژیم آخوندی از جمله به کارگیری ترفند خانواده و استفاده از بریده مزدوران خود فروخته علیه مجاهدین به افشای گوشه‌های گوناگون دیگری از کارنامه مزدوران خارج کشوری رژیم پرداختند.
صحبتهای برادرمجاهد ابوالقاسم رضایی

سرنوشت رقت‌آور و مسیر عبرت‌انگیز شاعری که در برابر شیخ و شاه زانو زد و ارتجاع او را به یغما برد

    نخست بگذارید به‌عنوان یک زندانی سیاسی سابق محمد رضاشاه پهلوی که. . . . دو سال زندان بود و پنج شش ماه ملی کشی کرد بدون تعارف درود خود را نثار آخرین شهریار ایران بکنم. درود بر او باد
    من تأکید می‌کنم. . . . از مبارزه علیه رژیم محمدرضا شاه پشیمانم.
    درود بر شاه.
    روح محمدرضا شاه شاد، یادش گرامی

(مصاحبه اسماعیل یغمایی با یکی از تلویزیونهای اینترنتی اطلاعات آخوندها در خارج کشور- ۴آبان ۱۳۹۶)



لینک بازنشر بيانیه بيش از ۳۰۰ زنداني سياسي
 با امضاهای افزوده در مورد ياوه‌گويي‌های ایرج مصداقی «در راستای اهداف وزارت‌اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن»



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر